ປະຈຸບັນທະນາຄານຍັງບໍ່ທັນມີນະໂຍບາຍຮັບຟອມທີ່ເປັນເອກາສານສະແກນ ຫຼື ສົ່ງຟອມຜ່ານອີເມວ ຫຼື ສະໝັກອອນລາຍ. ດັ່ງນັ້ນການສະໝັກ BCEL i-Bank ທະນາຄານຈິ່ງຮັບແຕ່ເອກະສານຕົ້ນສະບັບເທົ່ານັ້ນ.
ຂັ້ນຕອນການລົງທະບຽນນຳໃຊ້ ມີດັ່ງນີ້:
- ລູກຄ້າຮັບຟອມສະໝັກນຳໃຊ້
ດາວໂຫຼດຟອມຈາກເວັບໄຊ ທຄຕລ (www.bcel.com.la) ຫຼື ຮັບຟອມໄດ້ທີ່ປ່ອງບໍລິການໃກ້ບ້ານທ່ານ (ຫຼື ດາວໂຫຼດທີ່ນີ້ ລູກຄ້ານິຕິບຸກຄົນ | ລູກຄ້າບຸກຄົນ)
- ຂຽນຂໍ້ມູນໃຫ້ຄົບຖ້ວນລົງຟອມສະໜັກນຳໃຊ້
ລູກຄ້າຂຽນຂໍ້ມູນດ້ວຍໂຕເອງດ້ວຍຂໍ້ມູນລ່າສຸດ ຕາມຮູບແບບຂອງທະນາຄານກຳນົດ
- ເອກະສານປະກອບທີ່ຕ້ອງມີ:
ສຳເນົາສຳມະໂນຄົວ/ ບັດປະຈຳຕົວ/ ໜັງສືເດີນທາງ ຂອງຜູ້ມີສິດສັ່ງຈ່າຍໃນບັນຊີ ແລະ ໃບມອບສິດ ໃນກໍລະນີຜູ້ມີສິດສັ່ງຈ່າຍໃນບັນຊີບໍ່ໄດ້ມາດ້ວຍຕົວເອງ
- ຮັບໃບນັດ
ພະນັກງານທີ່ຮັບຟອມຈະອອກໃບນັດໃຫ້ລູກຄ້າ ຊ້າສຸດ 3 ວັນ ຫຼັງຈາກໄດ້ຮັບຟອມສະໝັກ
- ມາຮັບເອົາຊອງລະຫັດລັບຕາມນັດໝາຍ
ລູກຄ້າຈະມາຮັບເອົາຊອງລະຫັດລັບໄດ້ຕາມສະຖານທີ່ ທີ່ໄດ້ລະບຸໄວ້ໃນໃບນັດຮັບ.
ໝາຍເຫດ: ການສະໝັກຜະລິດຕະພັນ BCEL i-Bank ກຳລັງຈະປັບປຸງໃຫ້ສາມາດ ສະໝັກ Online ໄດ້ໄວໆນີ້.