ອັບເດດລ່າສຸດເມື່ອ: 2017-07-18
1) ຕ້ອງມີບັນຊີເງິນຝາກ ປະເພດ ຝາກປະຫຍັດ ຫຼື ກະແສລາຍວັນ ນຳທະນາຄານການຄ້າຕ່າງປະເທດລາວ ມະຫາຊົນ
2) ມີອີເມວ ແລະ ເບີໂທ ທີ່ສາມາດຕິດຕໍ່ຫາໄດ້.
1) ປະກອບຂໍ້ມູນລົງໃນຟອມສະໝັກໃຫ້ຄົບຖ້ວນ ເຊິ່ງສາມາດດາວໂຫຼດຟອມໄດ້ໂດຍຄິຼກໃສ່ລິງນີ້ ດາວໂຫຼດທີ່ນີ້
2) ເອກະສານປະກອບທີ່ຕ້ອງມີ: ບັດປະຊາຊົນ/ສຳມະໂນຄົວ (ຫຼື Passport ສຳລັບຄົນຕ່າງປະເທດ) ຂອງຜູ້ມີສິດສັ່ງຈ່າຍໃນບັນຊີດັ່ງກ່າວ ພ້ອມທັງຂອງຜຸ້ນຳໃຊ້ແຕ່ລະຄົນ (ກໍລະນີມີຫຼາຍລະຫັດຜູ້ໃຊ້) ແລະ ສຳເນົາໃບທະບຽນວິສາຫະກິດ/ໃບອະນຸຍາດດຳເນີນທຸລະກິດ ຫຼື ໃບສະເໜີກໍ່ຕັ້ງ ສຳລັບອົງກອນລັດ ຫຼື ອົງກອນທີ່ບໍ່ເປັນທຸລະກິດ.
3) ສົ່ງຟອມທີ່ປະກອບຂໍ້ມູນຄົບຖ້ວນແລ້ວ ທີ່ປ່ອງບໍລິການທະນາຄານເພື່ອຮັບໃບນັດ ມາເອົາຊອງລະຫັດລັບ (ກໍລະນີດ່ວນ ສາມາລໍຖ້າການອອກຊອງລະຫັດ, ໃບນັດຊ້າສຸດບໍ່ເກີນ 5 ວັນລັດຖະການ).
ໝາຍເຫດ: ເຈົ້າຂອງບັນຊີ ຫຼື ຜູ້ມີສິດສັ່ງຈ່າຍໃນບັນຊີ ບໍ່ສະດວກມາປະກອບເອກະສານດ້ວຍຕົວເອງ ໃຫ້ລະບຸລາຍລະອຽດບຸກຄົນດັ່ງກ່າວລົງໃນໃບມອບສິດ, ຜູ້ຮັບສິດຈິ່ງສາມາດມາເປີດນຳໃຊ້ແທນໄດ້.
1) ຄອມພິວເຕີທີ່ມີລະບົບປະຕິບັດການເຊັ່ນ: Windows XP SP3 ຂື້ນໄປ, Mac OS X, ແລະLinux ເວີຊັ້ນຕ່າງໆ (Ubuntu ເປັນຕົ້ນ) ຫຼື ອຸປະກອນ Smartphone/ Tablet ທີ່ມີລະບົບປະຕິບັດການດັ່ງນີ້: Android 2.3 (Gingerbread) ຂຶ້ນໄປ, iOS 5.0 ຂຶ້ນໄປ ແລະ Windows Phone 7 ຂຶ້ນໄປ.
2) ໂປຼແກຼມເຂົ້າເວັບໄຊ (web browser):
3) ອຸປະກອນເຊື່ອມຕໍ່ອິນເຕີເນັດ: ເປັນອຸປະກອນ ທີ່ມີຄວາມໄວຂັ້ນຕໍ່າສຸດໃນການຮັບສົ່ງຂໍ້ມູນ 128kbps ຂື້ນໄປ.
4) ຂະໜາດ ຈໍ: ຮອງຮັບຕັ້ງແຕ່ຂະໜາດ 4 ນິ້ວ (inches) ຂື້ນໄປ.
1. ຄ່າສະໝັກລົງທະບຽນນຳໃຊ້ | ບໍ່ເກັບ |
2. ທຳນຽມລາຍເດືອນ | |
|
10.000 ກີບ/ເດືອນ |
|
20.000 ກີບ/ເດືອນ |
3. ຄ່າອຸປະກອນອອກລະຫັດ (TOKEN OTP) | 150.000 ກີບ |
4. ວົງເງິນສູງສຸດຕໍ່ມື້ | |
|
300.000.000 ກີບ/ມື້ |
|
3.000.000.000 ກີບ/ມື້ |
|
4.000.000 ກີບ / ມື້ |
5. ຄ່າທຳນຽມການໂອນເງິນລະຫ່ວາງບັນຊີພາຍໃນ ທຄຕລ | |
|
|
|
ບໍ່ເກັບ |
|
1.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
2.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
3.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
4.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
5.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
6.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
8.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
10.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
|
|
ບໍ່ເກັບ |
|
2.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
4.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
6.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
8.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
10.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
6. ບໍລິການໂອນລອຍ | 10.000 ກີບ/ຄັ້ງ ແລະ ວົງເງິນສູງສຸດ 100.000.000 ກີບ/ມື້ |
7. ໂອນຕ່າງທະນາຄານພາຍໃນ ສປປ ລາວ | |
|
10.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
15.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
20.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
25.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
|
30.000 ກີບ / ຄັ້ງ |
8. ໂອນເງິນຕ່າງປະເທດຂາອອກ | 0.1 % ເງິນໂອນ + ຄ່າສາຍ 15 USD ຕໍ່າສຸດ 5 USD ສູງສຸດ 700 USD |
9. ບໍລິການເບີກຈ່າຍເງິນເດືອນ | 500 ກີບ / ລາຍການຜູ້ຮັບເງິນ |
10. ຄ່າທຳນຽມອອກລະຫັດໃໝ່ | 10.000 ກີບ/ຄັ້ງ |
11. ຊຳລະບໍລິການບິວເພເມັນ(Bill Payment) | ບໍ່ເກັບ |
12. ການແກ້ໄຂບັນຫາ | |
|
10.000 ກີບ/ຄັ້ງ |
|
5.000 ກີບ/ຄັ້ງ |
|
ບໍ່ເກັບ |
|
10.000 ກີບ / ລາຍການ / ຄັ້ງ |
13. ເບິ່ງບັນຊີສຳຮອງ (Account Statement) | ບໍ່ເກັບ |
14. ແລກປ່ຽນເງິນຕາ (ຍົກເວັ້ນ ກີບ-ບາດ. ກີບ-ໂດລາ. ກີບ-ຢວນ ແມ່ນບໍ່ສາມາດແລກປ່ຽນໄດ້) | ບໍ່ເກັບ |
15. ເປີດນຳໃຊ້ User | |
|
ບໍ່ເກັບ |
|
5.000 ກີບ / User ID |
ມາດຕາ 1: ອະທິບາຍຄໍາສັບ
1.1. ທຄຕລ: ທະນາຄານການຄ້າຕ່າງປະເທດລາວ ມະຫາຊົນ.
1.2. BCEL i-Bank: ເປັນບໍລິການອອນລາຍຂອງ ທຄຕລ ທີ່ໃຫ້ລູກຄ້າສາມາດໃຊ້ບໍລິການຕ່າງໆຂອງ ທຄຕລ ຜ່ານທາງອິນເຕີເນັດ.
1.3. ເຈົ້າຂອງບັນຊີ/ລູກຄ້າ: ຜູ້ທີ່ມີສິດໃນສັ່ງຈ່າຍ, ຄຸ້ມຄອງ, ນໍາໃຊ້ບັນຊີ ຕາມກົດລະບຽບຂອງທະນາຄານ ແລະ ກົດໝາຍ ສປປ ລາວ.
1.4. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ: ເປັນບຸກຄົນທີ່ໄດ້ຮັບສິດໃນການເຂົ້າລະບົບ ແລະ ນໍາໃຊ້ລະບົບການໃຫ້ບໍລິການ BCEL i-Bank ຕາມແບບຟອມສະໝັກ ຫຼື ຟອມປ່ຽນແປງ ຈາກລູກຄ້າ.
1.5. ຊອງລະຫັດລັບ: ເປັນຊອງທີ່ມີ User ID, ລະຫັດຜ່ານ, ເຄື່ອງ Token OTP (ຖ້າມີ) ທີ່ທາງ ທຄຕລ ໄດ້ປະກອບໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ ນໍາໃຊ້ເພື່ອເຂົ້າສູ່ລະບົບຄັ້ງທຳອິດ.
1.6. User ID: ລະຫັດທີ່ເປັນ ຕົວເລກ ຫຼື ຕົວອັກສອນ ເພື່ອໃຊ້ໃນການເຂົ້າລະບົບ BCEL i-Bank.
1.7. ລະຫັດຜ່ານ: ເປັນລະຫັດທີ່ໃຊ້ Log on ເຂົ້າລະບົບໃຫ້ບໍລິການ BCEL i-Bank.
1.8. ເລກລະຫັດ OTP: ເປັນລະຫັດລັບທີ່ໃຊ້ຄັ້ງດຽວ ເພື່ອຢັ້ງຢືນຄວາມເປັນເຈົ້າຂອງທຸລະກໍາ ໃນລະບົບ BCEL i-Bank.
1.9. Token OTP: ເປັນຮູບແບບການຮັບເລກລະຫັດ OTP ຜ່ານ ອຸປະກອນອອກລະຫັດ.
1.10. SMS OTP: ເປັນຮູບແບບການຮັບເລກລະຫັດ OTP ຜ່ານ ຂໍ້ຄວາມສັ້ນເທິງໂທລະສັບມືຖື.
1.11. ເວລາ Cut-off: ເວລາທີ່ລະບົບ ຢຸດປະມວນຜົນທຸລະກຳຊົ່ວຄາວເຊັ່ນ: ການສະຫຼຸບບັນຊີທ້າຍມື້/ເດືອນ/ໄຕມາດ ນັບແຕ່ເວລາ 8 ໂມງແລງ ເປັນຕົ້ນໄປ (GMT+7), ແລະ ການສະຫຼຸບບັນຊີທ້າຍປີ (ທະນາຄານຈະແຈ້ງໃຫ້ຮັບຊາບກ່ອນການສະຫຼຸບ).
1.12. ໂມງ Clearing: ແມ່ນໂມງທີ່ທະນາຄານຮັບລາຍການໂອນເງິນຂອງລູກຄ້າໄປປະມວນຜົນກັບພາກສ່ວນທະນາຄານພາຍນອກ.
1.13. ມື້ສະຫຼຸບບັນຊີທ້າຍປີ: ມື້ທີ່ທະນາຄານຢຸດບໍລິການຊົ່ວຄາວ ເພື່ອໃຫ້ທະນາຄານສາມາດສະຫຼຸບຂໍ້ມູນທ້າຍປີ.
ມາດຕາ 2: ເງື່ອນໄຂພື້ນຖານຂອງຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ
2.1. ຕ້ອງມີບັນຊີເງິນຝາກ ປະເພດ ຝາກປະຫຍັດ ຫຼື ກະແສລາຍວັນ ນຳທະນາຄານການຄ້າຕ່າງປະເທດລາວ ມະຫາຊົນ
2.2. ມີອີເມວ ແລະ ເບີໂທ ທີ່ສາມາດຕິດຕໍ່ຫາໄດ້.
2.3. ຕ້ອງມີອຸປະກອນທີ່ສາມາດຮອງຮັບການນຳໃຊ້ລະບົບອອນລາຍເຊັ່ນ: ສາມາດເຊື່ອມຕໍ່ອິນເຕີເນັດ, ມີໜ້າຈໍສະແດງຜົນຕັ້ງແຕ່ 4 ນິ້ວ (inches) ຂື້ນໄປ, ບຣາວເຊີ້ ທີ່ອັບເດດ ແລະ ອື່ນໆ.
2.4. ມີອາຍຸ 18 ປີຂຶ້ນໄປ, ມີຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ທຸລະກຳດ້ານອີເລັກໂທຼນິກຕາມລະບຽບກົດໝາຍວາງໄວ້.
ມາດຕາ 3: ບໍລິການ ແລະ ຂອບເຂດການໃຫ້ບໍລິການ BCEL i-Bank
3.1. ບໍລິການຕ່າງໆທີ່ບໍ່ແມ່ນການໂອນເງິນ ເຊັ່ນ: ປັບແຕ່ງການຕັ້ງຄ່າການນໍາໃຊ້, ປ່ຽນລະຫັດຜ່ານ, ບໍລິການຕິດຕາມບັນຊີຕ່າງໆ, ຕິດຕາມ ແຊັກ, ເບິ່ງການເຄື່ອນໄຫວຍ້ອນຫຼັງ, ດຶງລາຍການບັນຊີສຳຮອງຍ້ອນຫຼັງ ແລະ ໃບຢັ້ງຢືນການໂອນເງິນ ແມ່ນສາມາດເຂົ້າເຖິງໄດ້ ຕະຫຼອດ 24 ຊົ່ວໂມງ.
3.2. ບໍລິການໂອນເງິນລະຫວ່າງບັນຊີຂອງຕົນເອງ, ໂອນເງິນພາຍໃນທຄຕລ, ໂອນເງິນພາຍໃນທຄຕລ ຫຼາຍບັນຊີ ແລະ ບໍລິການໂອນເງິນເດືອນ ໂດຍປົກກະຕິສາມາດດຳເນີນການໄດ້ເລີຍທຸກເວລາ ແຕ່ຍົກເວັ້ນທຸລະກໍາສ້າງຂື້ນໃນຊ່ວງເວລາ Cut Off ເຊິ່ງເປັນເວລາທີ່ລະບົບ ຢຸດສະຫຼຸບເພື່ອປະມວນຜົນຊົ່ວຄາວ, ທຸກທຸລະກໍາທີ່ເກີດຂື້ນໃນຊ່ວງ Cut Off ຈະຖືກຍົກໄປດຳເນີນການຫຼັງ ໂມງ Cut Off ຫຼື ບາງທຸລະກໍາກໍ່ບໍ່ສາມາດເຮັດໄດ້.
3.3. ບໍລິການໂອນເງິນຂ້າມທະນາຄານພາຍໃນປະເທດ: ແມ່ນບໍລິການໂອນເງິນ ຈາກບັນຊີ ທຄຕລ ໄປຫາບັນຊີປາຍທາງ ຂອງທະນາຄານອື່ນທີ່ມີສຳນັກງານຢູ່ພາຍໃນ ສປປ ລາວ. ລາຍລະອຽດການບໍລິການມີດັ່ງນີ້:
ມາດຕາ 5: ວ່າດ້ວຍຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ
ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຮັບຊາບ, ຍອມຮັບ ແລະຕົກລົງກັບທະນາຄານດັ່ງນີ້:
5.1. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ ຕົກລົງວ່າ ການດໍາເນີນງານໃດໆໃນການເຂົ້າລະບົບໃຫ້ບໍລິການ BCEL i-Bank ທີ່ໃຊ້ User ID, ລະຫັດລັບ ແລະ
ລະຫັດ OTP ຖືກຕ້ອງຕາມທີ່ ທຄຕລ ໄດ້ອອກໃຫ້ຜູ້ນໍາໃຊ້ ຖືວ່າເປັນລາຍການທີ່ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການເປັນຜູ້ສ້າງນັ້ນຂຶ້ນມາ, ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງເປັນຜູ້ຮັບຜິດ ຊອບຕໍ່ລາຍການນັ້ນ, ທຄຕລ ຈະເປັນຜູ້ດໍາເນີນການຕາມການສ້າງລາຍການຂອງຜູ້ໃຊ້ໂດຍບໍ່ຈໍາເປັນຕ້ອງການ ການຢືນຢັນ ຫຼື ການແຈ້ງ ເພີ່ມຕື່ມຈາກທ່ານຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ.
5.2. ທ່ານຜູ້ໃຊ້ບໍລິການບໍ່ສາມາດຍົກເລີກ, ປ່ຽນແປງ, ປະຕິເສດລາຍການທຸລະກໍາທີ່ສຳເລັດໄປແລ້ວຜ່ານບໍລິການ BCEL i-Bank.
5.3. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຈະນໍາໃຊ້ BCEL i-Bank ໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບການພາຍໃນອົງກອນ ແລະ ຮັບປະກັນວ່າຜູ້ນໍາໃຊ້ຈະຮັກສາຄວາມລັບຕ່າງໆ, ຂໍ້ມູນບັນຊີ, ຂໍ້ມູນການ ເຄື່ອນໄຫວບັນຊີຂອງອົງກອນ ພ້ອມທັງປະຕິບັດຕາມຂັ້ນຕອນ, ວົງເງິນ ແລະ ລະບຽບການຕ່າງໆທີ່ກໍານົດໄວ້ນໍາ ທຄຕລ ທຸກປະການ.
5.4. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງຮັກສາ User ID, ລະຫັດຜ່ານ ແລະ ລະຫັດ OTP ໄວ້ເປັນຄວາມລັບ.
5.5. ກໍລະນີ ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການໃສ່ລະຜ່ານເຂົ້າລະບົບບໍ່ຖືກຕ້ອງກາຍ 5 ຄັ້ງ ຫຼື ບໍ່ໄດ້ເຂົ້ານໍາໃຊ້ BCEL i-Bank ເປັນເວລາ 6 ເດືອນຂຶ້ນໄປ ຈະຖືກຍົກເລີກການໃຊ້ບໍລິການຊົ່ວຄາວ.
5.6. ການກົດເອົາລະຫັດຈາກເຄື່ອງກົດລະຫັດ OTP ຜູ້ໃຊ້ບໍ່ໃຫ້ກົດ 3 ເຖິງ 10 ເທື່ອລຽນຕິດໂດຍບໍ່ໄດ້ນໍາໃຊ້ ລະບົບຈະຍົກເລີກການນໍາໃຊ້ອຸປະກອນຊົ່ວຄາວ.
5.7. ສໍາລັບຜູ້ໃຊ້ບໍລິການທີ່ລົງທະບຽນ SMS OTP, ລະບົບຈະສົ່ງລະຫັດ OTP ໃຫ້ແຕ່ສະເພາະເບີໂທລະສັບທີ່ມີຜູ້ໃຫ້ບໍລິການເຄືອຂ່າຍໃນ ສປປ ລາວ ໃນເຂດທີ່ມີສັນຍານໂທລະສັບ ພາຍໃນ ສປປ ລາວ ເທົ່ານັ້ນ.
5.8. ໃນກໍລະນີກວດພົບ ຫຼື ສົງໃສວ່າບຸກຄົນອື່ນ ຮູ້ລະຫັດຜ່ານເຂົ້າລະບົບໂດຍບໍ່ໄດ້ຮັບການອະນຸຍາດ, ທ່ານຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງປ່ຽນລະຫັດຜ່ານໃໝ່ ຫຼື ແຈ້ງໃຫ້ ທຄຕລ ຮູ້ທັນທີ.
5.9. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງຮັບຜິດຊອບຕໍ່ການລືມລະຫັດຜ່ານ ແລະ ເຄື່ອງອອກລະຫັດ OTP ເປ່ເພ. ໂດຍຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງຂຽນຟອມຂໍລະຫັດໃໝ່ ຫຼື ປະກອບເຄື່ອງ OTP ໃໝ່ ເອງຕາມລະບຽບຂອງ ທຄຕລ. ສະເພາະເຄື່ອງອອກລະຫັດ OTP ສາມາດປ່ຽນໃໝ່ໄດ້ໃນຊ່ວງເວລາຮັບປະກັນເປ່ເພດ້ວຍໂຕເຄື່ອງ 1 ປີ ໂດຍນັບຈາກມື້ລົງທະບຽນ.
5.10. ທຸລະກໍາການຊຳລະສະສາງການເງິນ ສຳລັບເງິນໂອນຂ້າມທະນາຄານພາຍໃນປະເທດ ແລະ ເງິນໂອນຕ່າງປະເທດຜ່ານ BCEL
i-Bank, ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ ຕ້ອງມີເອກະສານຕ່າງໆທີ່ກ່ຽວຂ້ອງຕາມລະບຽບຂອງທາງທະນາຄານກໍ່ຄືກົດໝາຍກ່ຽວກັບການຊໍາລະຊະສາງທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງ ຮັບປະກັນວ່າເອກະສານດັ່ງກ່າວຖືກຕ້ອງ, ບໍ່ໄດ້ດັດແກ້ ຫຼືແກ້ໄຂໃດໆໃນເອກະສານນັ້ນ. ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການພ້ອມຈະຮັບຜິດຊອບຕໍ່ທຸກລາຍການທີ່ໄດ້ດໍາເນີນການ ຜ່ານລະບົບ BCEL i-Bank. ໃນກໍລະນີທາງ ທຄຕລ ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການສະແດງເອກະສານຕົ້ນສະບັບເພື່ອ ກວດກາຄວາມຖືກຕ້ອງ ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການຕ້ອງຮັບປະກັນໃນຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງ ເອກະສານທີ່ໄດ້ສະໜອງໃຫ້ ທຄຕລ.
ມາດຕາ 6: ສິດທິ ແລະຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຜູ້ນໍາໃຊ້
6.1. ຜູ້ນໍາໃຊ້ສາມາດປ່ຽນແປງຮູບແບບການນໍາໃຊ້ ໂດຍສົ່ງຟອມປ່ຽນແປງຂໍ້ມູນໃຫ້ທະນາຄານ ເພື່ອໃຫ້ແທດເໝາະກັບນະໂຍບາຍພາຍໃນຂອງຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ ແຕ່ລະໄລຍະ.
6.2. ການຮ້ອງຮຽນກ່ຽວກັບຄວາມຜິດພາດ, ຜິດລະບຽບ ທີ່ໄດ້ເກີດຂຶ້ນຢູ່ພາຍໃຕ້ຄວາມຮັບຜິດຊອບໃນການໃຫ້ບໍລິການຂອງ ທຄຕລ ຕ້ອງໄດ້ເຮັດເປັນໜັງສືຮ້ອງຮຽນ ແລະ ຄັດແນບກັບເອກະສານອ້າງອີງຕ່າງໆ (ຖ້າມີ) ແລ້ວສົ່ງໃຫ້ ທຄຕລ ພາຍໃນ 07 ວັນລັດຖະການນັບແຕ່ມື້ທີ່ ສິດທິ ແລະ ຜົນປະໂຫຍດຂອງຜູ້ໃຊ້ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບ, ຖ້າເກີນກໍານົດເວລາດັ່ງກ່າວທາງ ທຄຕລ ຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບໃນການແກ້ໄຂ. ໃນກໍລະນີການຮ້ອງຮຽນດັ່ງ ກ່າວບໍ່ຢູ່ໃນຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງ ທຄຕລ ຜູ້ຮ້ອງຮຽນຕ້ອງຮັບຜິດຊອບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ເກີດຂຶ້ນຈາກ ການແກ້ໄຂການຮ້ອງຮຽນດັ່ງກ່າວຕາມລະ ບຽບ ຂອງ ທຄຕລ .
6.3. ຜູ້ນຳໃຊ້ ຕ້ອງເຂົ້າລະບົບຜ່ານເວັບໄຊຫຼັກຂອງທະນາຄານເທົ່ານັ້ນ ແລະ ຜູ້ນຳໃຊ້ຕ້ອງບໍ່ເຂົ້າ ຫຼື ໄປອັບເດດຂໍ້ມູນ ເລກບັນຊີ, User ID, ລະຫັດຜ່ານເຂົ້າລະບົບ, ລະຫັດໂອນເງິນ ໃຫ້ສື່ຫຼອກລວງຕາມ Link ເວັບໄຊ, ຂໍ້ຄວາມສັ້ນ ແລະ ສື່ໂຄສະນາອອນລາຍຕ່າງໆ.
6.4. ເມື່ອພົບເຫັນກໍລະນີຕ້ອງສົງໃສ ຕ້ອງກວດສອບກັບ ທຄຕລ ກ່ອນນໍາໃຊ້ ຕາມໝາຍເລກຕິດຕໍ່ 1555 ຫຼື +85621 264959 ຫຼື ອີເມວ e-banking@bcel.com.la
6.5. ຜູ້ນຳໃຊ້ຍອມຮັບ ແລະ ຮັບຮູ້ການປ່ຽນແປງດ້ານເງື່ອນໄຂ, ຂໍ້ຕົກລົງຕ່າງໆ ແລະ ຄ່າທຳນຽມໃນການໃຊ້ບໍລິການໂດຍທະນາຄານຈະປະ ກາດເປັນແຕ່ລະໄລຍະຜ່ານເວັບ BCEL i-Bank.
6.6. ຜູ້ນຳໃຊ້ຕ້ອງນຳໃຊ້ຜະລິດຕະພັນ BCEL i-Bank ນີ້ ໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມຈຸດປະສົງຂອງທະນາຄານ ກໍຄືອຳນວຍຄວາມສະດວກໃນການເຮັດທຸລະກຳຂອງທະນາຄານໃຫ້ຜູ້ນຳໃຊ້ ຫຼື ອົງກອນຂອງຜູ້ນຳໃຊ້ເທົ່ານັ້ນ. ຫ້າມນຳໃຊ້ຜະລິດຕະພັນນີ້ເປັນເຄື່ອງມືໃຫ້ບໍລິການລູກຄ້າຂອງຕົນເພື່ອສ້າງລາຍຮັບຢ່າງເດັດຂາດ.
ມາດຕາ 7: ສິດທິ ແລະຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງ ທຄຕລ
7.1. ກໍານົດ ຫຼື ປ່ຽນແປງອັດຕາຄ່າທໍານຽມໃນການໃຊ້ບໍລິການ ຜະລິດຕະພັນຕ່າງໆ ຕາມຄວາມເໝາະສົມຂອງແຕ່ລະໄລຍະ.
7.2. ມີສິດບັອກ ຫຼື ປະຕິເສດບັນດາ ລາຍການເຄື່ອນໄຫວທຸລະກໍາ ທີ່ບໍ່ເໝາະສົມ ແລະ ບໍ່ຖືກຕ້ອງຕາມລະບຽບການຂອງ ທຄຕລ.
7.3. ທຄຕລ ຈະປະຕິບັດການລົງທະບຽນ ຫຼື ປ່ຽນແປງຂໍ້ມູນ ຕາມຟອມສະໝັກ / ແບບຟອມປ່ຽນແປງການນໍາໃຊ້ ຈາກລູກຄ້າ.
7.4. ໃນກໍລະນີມີການບໍາລຸງຮັກສາລະບົບ, ຍົກລະດັບລະບົບ ທະນາຄານມີສິດຢຸດການນໍາໃຊ້ຂອງລູກຄ້າ ຊົ່ວຄາວ.
7.5. ການໃຫ້ບໍລິການອາດຈະຖືກຢຸດທັນທີ ພາຍຫຼັງທີ່ທະນາຄານໄດ້ກວດພົບວ່າຜູ້ໃຊ້ບໍລິການບໍ່ປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂ ແລະຂໍ້ກໍານົດທີ່ໄດ້ຕົກລົງກັນ.
7.6. ຮັບປະກັນຜົນປະໂຫຍດສູງສຸດຂອງລູກຄ້າ ຕາມຂໍ້ກໍານົດ ແລະ ເງື່ອນໄຂໃນການໃຊ້ບໍລິການ BCEL i-Bank ຂອງ ທຄຕລ.
7.7. ເກັບຂໍ້ມູນທີ່ກ່ຽວຂອ້ງກັບລູກຄ້າໄວ້ເປັນຄວາມລັບເຊັ່ນ: ຂໍ້ມູນບັນຊີ, ຂໍ້ມູນການເຄື່ອນໄຫວ ເປັນຄວາມລັບຕາມລະບຽບການຂອງ ທຄຕລ.
7.8. ແກ້ໄຂການຮ້ອງຮຽນຕ່າງໆ ຕາມມາດຕາ 4 ຂໍ້ 4.2.
7.9. ທຄຕລ ຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ຄວາມເສຍຫາຍຕ່າງໆທີ່ເກີດຂື້ນ ອັນເນື່ອງມາຈາກຜູ້ໃຊ້ບໍລິການບໍ່ປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂຕ່າງໆໃນເອກະສານສະ ບັບນີ້ ແລະ ໂດຍສະເພາະ ມາດຕາ 3, ຂໍ້ 3.3 ແລະ ມາດຕາ 5, ຂໍ້ 5.3 ໂດຍຜູ້ໃຊ້ບໍລິການເອງນໍາໃຊ້ໄປໃນທາງທີ່ຜິດຕໍ່ລະບຽບກົດໜາຍ ແລະ ເຂົ້າ Link ເວັບໄຊ ຕ່າງໆທີ່ບໍ່ປອດໄພ ແລະ ປ້ອນຂໍ້ມູນ ໃຫ້ຜູ້ບໍ່ຫັວງດີ ທີ່ນໍາພາຄວາມເສຍຫາຍມາໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ບໍລິການ.
7.10. ທຄຕລ ຈະບໍ່ຮັບຜິດຊອບຕໍ່ເຫດສຸດວິໃສຕ່າງໆພາຍນອກທີ່ເຮັດໃຫ້ທຸລະກໍາການເງິນມີບັນຫາເຊັ່ນ: